Известие

Collapse
No announcement yet.

Подгряване на стъклата

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Подгряване на стъклата

    Проблема е следния:Не ми работи подгряването на стъклата.Леглото на бушонът на централното е разтопен,щото дава някъде на късо и сутрин като я отключа,тя сама си се заключва.Та този на подгряването е съседния,и явно и той е пострадал.Интересното е че и огледалата не подгряват,следователно причината е преди тях,т.е. след бушоните.
    Някой сблъсквал ли се е с такъв интересен проблем?
    GTV с ново сърце и валчета .....много/100км.

  • #2
    Аз не.. А кои стъкла подгрява при тебе...задното ли?
    Аз поради липса на такова нямам..
    Но стъклата на огледалата да.
    А ако сама се заключва колата може да има проблем в палчетата на вратите (тези които движат нагоре надолу при заключване) или нящо да опира някъде. При мене беше така понеже са ми неоригинални лъскави някви (гадни) и някой ги беше на**бал надолу без да видя и така правеше.....заключ..отключ...
    Но може и чисто по токове да е...... интересно ми е какво е?!?!
    Alfa Romeo Spider 2.0 16V Twin Spark 155hp '00 Lusso

    Comment


    • #3
      Ще разберем като я закарам на ел-техник и проследи къде е късото,но аз предполагам че ако не е зад бушоните е на гуменото уплатнение на шофьорската врата,поне там най-често се прекъсват от отварянето на вратата
      GTV с ново сърце и валчета .....много/100км.

      Comment


      • #4
        странно но по някога и на мен ми се е случвало да отключва и заключва и май, е от палците защото след това заяжде дясната врата и трябваше да повдигна палеца ръчно оште малко за да щтракне и да се отвори вратата... иначе наи добре я закарай на елл доктор да е преслуша успех братле...

        Comment


        • #5
          Мда, и аз имам същия проблем с моята, но на вратата на пасажера. Като отключа нея с ключа шофьорската се отключва нормално, а пасажерската - отключ-заключ-отключ-заключ. Дори и като я отворя, докато е отключена за кратко тя си продължава отключ-заключ-отключ-заключ....
          Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
          Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

          Comment


          • #6
            По принцип оттключ-заключ (бахти как го написах моля да се отбележи нова дума ) се получава при незатваряне на врата плътно. Тва е при всички автомобили с централно и при БМВ-то ми се е случвало и пи Алфата ми се е случвало. Причината при GTV-то обикновенно е при нерегулирни стъкла, защото подпират и не позволяват на врата да се затвори плътно. Писал съм по темата с регулирането елемнтарно е и всеки може сам да си го направи. Друг е въпроса какво става при бушоните. Мдааа според мен причините мокат да бъдат две. Първо-несъответствие на ампеража на сложения бушон с този които трябва да бъде ( което е по-малко вероятно и по-кофти за цялата система). И второ което ми се струва и по вероятно за обгорялото и разтопеното нестабилна връзка на предпазителя с блока. Можеш преди да започнеш да ходиш при майстоори да направиш седното - в Аутодата (програмата) има схема на блока с предпазителите, погледни там на кое легълце какъв предпазител се полага, смени изгорелите и обгорелите, хубаво ги натисни да прилепнат здраво, дори можеш да подпреш езичетата в бока за да се създаде по надеждна връзка, покарай така виж какъв ще е резултата и после отиди на майстор. Но без схема на разположението на предпазителите на блока не отивай! Тва е моя свет.
            "Свини! Вечно ли искате да живеете?!" Фридрих Велики — 1757 г.
            sigpic

            Comment


            • #7
              Колега leshoiad, може ли да ми дадеш линк към писаното от теб за регулирането на прозорците, че немога да намеря нищо в търсачката...
              Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
              Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

              Comment


              • #8
                чакай да потърся, ето:
                - Ако е само само за реглажа, значи сваляш кората, вдясно и вляво от двете страни от горе имаш две гайки, на самата врата, сваляш малко стъклото надолу, и точно тези гайки ти държат ограничителите на стъклото. Нама да ти обяснявам на какъв принцип е механизма. Засичаш къде са ти били гайките, развиваш ги леко и ги натискаш пак леко надолу. Затягаш, притвряш леко, ако не е напаснато повтаряш пак същата процедура. Имай предвид че съвсем леко преместване надолу или нагоре на ограничителите, оказва голямо влияние на положението на стъклото. Това е цялата философия, не е трудно нерви да имаш!!!!
                "Свини! Вечно ли искате да живеете?!" Фридрих Велики — 1757 г.
                sigpic

                Comment


                • #9
                  Добре е като свалиш кората и направиш реглажа, профилактично да притегнеш всички винтове, веднга ще усетиш рзликата. Тропане, скърцане и т.н. всичко спира при движени. Айде късмет!
                  "Свини! Вечно ли искате да живеете?!" Фридрих Велики — 1757 г.
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Благодаря за изчерпателното инфо, колега!
                    Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                    Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

                    Comment


                    • #11
                      Голям резил, колега leshoiad, още на първата стъпка немога да се оправя, развих всички болчета където видях, но кората неще да се махне, има ли някакъв трик, или скрити болчета под подлакътниците. Ако има - как се махат те, аз пробвах, но неможах
                      Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                      Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

                      Comment


                      • #12
                        А, стана, Благодаря много на leshoiad за жокера "обади се на приятел"
                        Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                        Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

                        Comment


                        • #13
                          Пак заповядай приятелю, малко студен бях днес като се обади щото ме скосиха в казармата ама.....................
                          "Свини! Вечно ли искате да живеете?!" Фридрих Велики — 1757 г.
                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            Казарма? Е, поне ще спим спокойно като знаем, че сериозни хора ни пазят

                            Иначе стъкалцата си ги напаснах перфектно! Мерси още веднъж за информацията!
                            Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                            Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

                            Comment

                            Working...
                            X